مسئول موتوری شهرداری بیرجند از ساخت ۲۷ المان شامل قو، لک لک، دعای تحویل سال و باکس گل در کارگاه بازآفرینی شهرداری خبر داد.

امیرآبادی زاده، مسئول موتوری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با هدف صرفه جویی اقتصادی و شناسایی نیرو‌های توانمند مجموعه خدمات شهری، کارگاه بازآفرینی از نیمه دوم سال ۹۴ با ۷ نیرو شروع به کار کرده است.


وی افزود: در این کارگاه با مصالح دور ریختنی موجود، پروفیل و آهن آلات بلااستفاده (وسایل مستعملی که قرار بود از طریق مزایده واگذار شود) اقدامات بسیار زیادی در جهت صرفه جویی اقتصادی انجام شده است.


مسئول موتوری گفت: در راستای مصوبات جلسه زیباسازی نوروز ۹۸، تعداد ۲۰۰ باکس گل جهت خیابان‌های محلاتی، ۱۵ خرداد، مدرس و مطهری و ۱۰ قاب عکس از مشاهیر استان ساخته شده است.


امیرآبادیزاده با اشاره به ساخت ۱۵ بوم نقاشی در این کارگاه ادامه داد: بیش از ۵۰ پایه چراغ نیز در کارگاه بازآفرینی شهرداری ساخته شده که ۳۴ مورد برای خیابان غفاری، ۱۲ پایه چراغ برای قلعه و ۵ عدد نیز جهت لچکی ابتدای خیابان نارنج توسط نیرو‌های کارگاه ساخته شده است.


لازم به ذکر است تعداد ۵۷ پایه چراغ در خیابان ۱۵ خرداد و ۳۷ مورد پایه چراغ در خیابان مدرس نیز در آستانه نوروز بازسازی شده اند.
انتهای پیام/ب


بازسازی ۹۴ چراغ در آستانه نوروز

برچسب ها: نوروز 98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.