بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: خبرنگاران نسبت به والیبال سرد شده‌اند و کمتر برای تماشای بازی‌های لیگ برتر می‌آیند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عادل غلامی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران متولد ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ در شهر محمود آباد است. او در تیم‌های مختلفی بازی کرده است و با تیم ملی ۲ مدال طلا و ۲ نقره آسیا را در کارنامه دارد.

گپ و گفت: نوروزی با این ملی پوش سابق والیبال داشته ایم که در ادامه می‌خوانید:

عملکرد رسانه‌ها در سال ۹۷ چه طور بود؟

خبرنگاران از والیبال سرد شده بودند و کمتر به سالن‌های بازی مسابقات لیگ برتر می‌آمدند, ۲ سال گذشته تعداد زیادی خبرنگار در سالن بود، اما سال ۹۷ اینگونه نبود.

بهترین اتفاق سال ۹۷ برای شما چه بود؟

توانستم با تیم خاتم اردکان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شوم و در این مسابقات به عنوان بهترین مدافع آسیا انتخاب شوم.

تصویر ذهنی شما از عید نوروز چیست؟

تا عید نوروز سال گذشته تصویر من از عید این بود که مردم وسایل نو می‌خرند و خانه هایشان را نو می‌کنند، در گذشته هم مشکلات اقتصادی نیز کمتر بود، اما امسال بیشترین چیزی که دیده می‌شود این است که قدرت خرید مردم کم شده است و طراوت و شادابی قبل مردم در جامعه به چشم نمی‌خورد.

عملکرد دولت در سال ۹۷ چه طور بود؟

نه عملکرد خوبی داشت و نه عملکرد بدی. روند مملکت به سمتی رفته بود که از دست دولت خارج شده بود و می‌توانم بگویم فقط دولت مقصر این اتفاقات سخت اقتصادی نبود.

عملکرد کی‌روش در فوتبال ما چه طور بود؟

کارلوس کی‌روش مثل ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال بود. او فوتبال ایران را منظم و دارای سیستم کرد و ساختار فوتبال ما را به شکلی اساسی درست کرد. افکار بازیکنانمان را حرفه‌ای کرد و خدمت بزرگی برای فوتبال ما انجام داد.

یک دروغ سیزده بگویید؟

سال ۹۸ قیمت همه چیز ارزان می‌شود و همه ما می‌توانیم کنار ساحل آفتاب بگیریم.

۹۸ سال خوک است حس شما به این حیوان چیست؟

خدا رحم کند. اکثر مردم این حیوان را دوست ندارند و به عقیده من حیوانی تهاجمی است.

مسئولان ورزش در سال ۹۷ چه قدر به وعده هایشان عمل کردند؟‌

نمی‌دانم، چون سال ۹۷ در تیم ملی نبودم، اما با توجه به مشکلات اقتصادی حال حاضر ایران عملی کردن وعده‌ها سخت است.

آرزوی شما در سال جدید برای مردم عزیز ایران چیست؟

امیدوارم در سال جدید همه مردم عزیز ایران سلامت باشند و شرایط زندگی مردم با توجه به تصمیم‌هایی که در مملکت گرفته می‌شود، ایده آل‌تر شود. مردم ایران لایق این هستند که بهترین زندگی را داشته باشند.

امیدوارم در سال آینده رفاه اجتماعی بهتر شود و فرهنگ جامعه ایران بالاتر برود. ما هنوز شهرستان‌هایی در کشور داریم که کوچه‌های آن آسفالت نیست. این فاصله زیادی که ما با دنیای امروز داریم باید از بین برود و مردم ایران بتوانند در آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار