کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: رفع مشکلات مالی تیم شهرداری ورامین بهترین اتفاق سال ۹۷ بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گپ و گفت نوروزی با احسن الله شیرکوند کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین و بازیکن سابق تیم ملی والیبال داشته ایم که در ذیل می خوانید؛

سال 97 برای والیبال ایران چه طور گذشت؟
سال متوسطی برای والیبال ایران بود، والیبال ما کش و قوس هایی داشت و تغییر و تحولات کمی به تیم ملی آسیب زد اما از لحاظ باشگاهی می توانم بگویم که بازیکنان باکیفیت و جدیدی به لیگ برتر آمدند.

 

بهترین اتفاق 97 چه بود؟

مشکلات مالی تیم شهرداری ورامین رفع شد.


بدترین اتفاق سال 97 چه بود؟

اتفاقات و حواشی بازی شهرداری ورامین و پیام خراسان و توهین های آن بازی که به جامعه والیبال کشور آسیب می زند.

ایام نوروز تا به حال جریمه شده اید؟

یادم نمی آید چون بیشتر مواقع ایام نوروز ایران نبودم یا برای مسابقه و یا تفریح رفته بودم خارج از کشور.


یک خاطره از خودتان تعریف کنید؟

درست یادم نمی آید سال 2008 بود یا 2009 که من با تیم ملی قهرمان آسیا شدم و وقتی سرود ملی ایران را پخش می کردند من اشتباهی به جای اینکه دستم را بگذارم سمت چپ روی قلبم، سمت راست بدنم گذاشته بودم.

آغاز سال جدید چه خاطراتی را برای شما زنده می کند؟

بچه که بودیم خیلی انتظار تعطیلات عید را می کشیدیم و همیشه به دنبال رفت و آمد های نوروز بودیم و لباسی نو می کردیم اما الان یکسری چیز های دیگر اولویت مردم شده است اما در کل نوروز اتفاق زیبایی در فرهنگ ما است و پاکیزگی را به خانه و زندگی می آورد.

اهل مطالعه هستید؟

الان کمتر وقت می شود برای مطالعه اما پیگیر اخبار هستم و مطالعه کتاب های تاریخی را بیشتر دوست دارم، آخرین کتابی هم که خواندم یک کتاب تاریخی در رابطه با تاریخ قبل از اسلام بود.

خواسته شما در سال 98 از آقای رئیس جمهور چیست؟

امیدوارم رئیس جمهور در سال جدید بتواند آرامش را به مردم ایران باز گرداند و اطمینان مردم را به مسئولان کشور دوباره برگرداند.

آرزوی شما در سال جدید برای مردم عزیز ایران چیست؟

برای تمام ایرانیان عزیز سلامت روح و روان را از خداوند متعال خواستارم، امیدوارم در سال جدید خیلی از مسائل فرهنگی و اجتماعی ما برطرف شود و مردم پذیرش یکسری حرف ها را داشته باشند و کوچکترین اتفاق بدی برای ایران نیافتد و نشاط در جامعه ما حاکم باشد.


بیشتر بخوانید: از خوش‌وبش تاج و شیخ‌سلمان تا افتتاح عملیات احداث ساختمان فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار