سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اخذ عوارض از همه خودروهای سبک و سنگین در آزادراه زنجان – قزوین به منظور جلوگیری از توقف و ترافیک الکترونیکی می شود.

اخذ عوارض در آزادراه زنجان - قزوین الکترونیکی می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدقالچی سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اخذ عوارض از همه خودرو‌های سبک و سنگین در آزادراه زنجان – قزوین به منظور جلوگیری از توقف و ترافیک الکترونیکی می‌شود.
 
مدقالچی افزود: به منظور جلوگیری از ترافیک و توقف خودرو‌های سبک و سنگین و ایجاد سهولت و روانی ترددها، اخذ عوارض در آزاد راه زنجان - قزوین تا چند ماه آینده به صورت سیستم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخذ عوارض در آزادراه‌های کشور‌های پیشرفته به روش الکترونیکی انجام می‌شود، تاکید کرد: در کشور نیز این روش از ۲۸ اسفند اعمال می‌شود.

سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از سیستم سخت افزاری اخذ عوارض به روش الکترونیکی در عوارضی آزادراه زنجان – قزوین ایجاد شده که مابقی آن تا چند ماه آینده به پایان می‌رسد.
 
انتهای پیام/ن
 

اخذ عوارض از همه خودرو‌های سبک و سنگین در آزادراه زنجان – قزوین الکترونیکی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.