رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: شعار امسال راهیان‌نور «ما پیروزیم» است و امروز ما در قله‌های پیروزی قرار داریم.

امروز ملت ایران به برکت شهدا بر قله‌های پیروزی ایستاده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار بهمن کارگر ا رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور امروز در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور به میزبانی نیروی انتظامی، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی هر ساله نقش مهمی در حرکت راهیان‌نور ارد، اظهار کرد: خوشبختانه ما در جریان حضور ۶ میلیونی زائران در مناطق عملیاتی، حوادث انگشت شماری را مشاهده می‌کنیم و به تناسب این جمعیت عظیم مجروحان و مصدومان ناچیز هستند.

وی عنوان کرد: امنیت کامل بر حرکت عظیم زائران راهیان‌نور است و برای ایجاد این امنیت و نظم کارکنان نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در حال خدمت و تلاش هستند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: شعار امسال راهیان‌نور «ما پیروزیم» است، ما در چهل سال گذشته انقلاب، پیشینه پرافتخار، درخشان و موفقی داشتیم، امروز ما در قله‌های پیروزی قرار داریم و امیدواریم به برکت حضور نسل جدید آینده موفقی داشته باشیم.

کارگر عنوان کرد: خون با برکت شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ثمر نشست، امروز کشور ما در منطقه و جهان تبدیل به یک قدرت شده است و ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: امروز دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی در مقابل ملت ما ایستاده است تا مانع رشد ما شود اما به برکت شهدا در حال رشد هستیم.

انتهای پیام /ا 

امنیت کامل بر حرکت عظیم زائران راهیان‌نور برقرار است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.