چند طرح عمرانی ازجمله میدان امام علی (ع) ، ایستگاه آتش نشانی و ایستگاه پمپاز آب در قهجاورستان به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در روز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه چند طرح عمرانی با حضور مدیر کل شهری و روستایی استانداری اصفهان، امام جمعه و شهردار قهجاورستان با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی قهجاورستان از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که به دست پدر شهید داداشی از شهدای آتش نشان پلاسکو به بهره برداری رسید.

 
با بهره برداری از مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی و خط انتقال و ایستگاه پمپاز آب قهجاورستان مشکل افت فشار و قحطی آب مردم قهجاورستان را برطرف خواهد شد.
 
میدان امام علی (ع) از طرح‌های بسیار مهم، حساس و حیاتی در ورودی شهر قجاورستان است که یک انضباط ترافیکی در ورودی شهر ایجاد خواهدشد.
 
بهره برداری از طرح خیابان ورودی مسکن مهربا نام شهید مسلم خیزاب با حضور پدر شهید و بهره برداری از ضلع جنوبی بلوار غدیراز طرح‌های دیگر بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی، امام جمعه قهجاورستان در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی این شهر گفت:: درگام دوم انقلاب نگاه انقلابی و جهادی به شهر‌ها به عنوان راهبرد‌های اصلی قلمداد می‌شود.
 
علی اصغر ذاکری هرندی مدیر کل شهری و روستایی استانداری اصفهان نیزبا اشاره به ظرفیت‌های قهجاورستان گفت:: درصورتی که با خلاقیت و نوآوری و با حمایت مسئولان استانی، بخش خصوصی ترغیب به سرمایه گذاری شود باعث ایجاد درآمد پایدار و پویایی شهر خواهد شد که در این میان برنده اصلی مردم خواهند بود.
 
انتهای پیام/م 


بهره برداری از چند طرح عمرانی برای آبادانی بیشتر شهر قجاورستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.