شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید ابلاغی وزارت کشور مدیریت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید، با بیان اینکه این شورا ۱۶ عضو ثابت و ۴ کمیته تخصصی سیاسی، اجتماعی، امور زیربنایی و  اقتصادی دارد، گفت: جریان سازی در اطلاع رسانی برای بیان دستاورد‌های نظام و تقویت امید در فضای جامعه یک ضرورت و رویکرد جدید این شورا است.

وی افزود: نباید نقد، آمیخته به تمایلات سیاسی شود، چرا که زمینه مایوس کردن جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام را فراهم می‌کند. 

استاندار مازندران با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی یک مرکز هوشمند برای نظام است و باید افکار عمومی را مدیریت نماید، افزود: برای تحقق این هدف و شکل دهی یک جریان اطلاع رسانی یک اتاق فکر واقعی و تصمیم سازِ فعال باید تشکیل شود.

حسین زادگان با اشاره به این که اطلاع رسانی بهنگام و متواتر بایدصورت گیرد تا موثر واقع شود، گفت:  ظرفیت‌های اطلاع رسانی بایدتجمیع و با تشکیل گروه‌های مختلف مخاطب در فضای اطلاع رسانی، اقدامات همه دستگاه‌ها و مدیران اطلاع رسانی شود.
 
استاندارمازندران افزود: مدیران و گروه های هدف اطلاعات کامل و درست از عملکرد بخش‌های مختلف دولت باید داشته باشند تا امید را در جامعه تقویت کنند.

انتهای پیام/س
 


تشکیل شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار