برنامه‌های تیم فوتبال سپاهان در سال ۹۸ از سوی امیر قلعه نویی سرمربی این تیم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب ۴۲ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم سال ۹۷ را به پایان رساند.

البته سپاهانی‌ها نسبت به رقبای خود در صدر جدول  یک بازی کمتر انجام دادند و  آن‌ها این فرصت دارند تا در  بازی معوقه برابر ذوب آهن تیم همشهری  خود روز سه شنبه ۶ فروردین ماه ۹۸ پیروز شوند و جایگاه خود  را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.  

طبق برنامه زردپوشان اصفهانی تمرینات خود را تا روز دوشنبه  ۲۸ اسفندماه ۹۷ پیگیری می‌کنند. همچنین   آن‌ها با صلاحدید قلعه نویی روز های ۲۸و ۲۹ اسفندماه استراحت کرده و از اول فروردین ماه ۹۸ تمرینات خود را در سال جدید شروع می‌کنند تا آماده دربی اصفهان شوند.  

شاگردان قلعه نویی در تعطیلات عید ۲ دیدار حساس پیش رو دارند و در روز ۶ فروردین ماه در یک دیدار معوقه به مصاف ذوب آهن همشهری خود می‌روند. آن‌ها در ابتدا قرار بود که روز ۹ فروردین ماه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان بروند، اما این بازی به ۱۱ فروردین ماه تغییر یافت.  

به هر حال سپاهانی‌ها برای کسب قهرمانی در لیگ برتر ۸ بازی سرنوشت ساز پیش رو دارند و آن‌ها در هفته ۲۵ و ۲۷ باید به مصاف سرخابی‌ها بروند و نتیجه این ۲ بازی در سرنوشت طلایی پوشان تاثیر گذار است.  

زردپوشان اصفهانی تا پایان فصل هجدهم در ۴ بازی میزبان حریفان خود هستند و با حمایت هواداران خود می‌توانند امتیازات کامل این بازی‌ها را بگیرند تا از کورس رقابت با رقبای خود در صدر جدول عقب نیافتند.


بیشتر بخوانید:

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می‌رسد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است


 انتهای پیام/ 

سپاهانی ها تعطیلات را چگونه سپری می کنند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار