نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تا دو سال آینده تعداد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور را افزایش داده و دو رقمی خواهیم کرد.

کمبودهایی در زیرساخت رشته های موتور سواری و اتومبیلرانی  در کشور داریمبه  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حبیب مرادی  بااشاره به تعداد اندک پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران، اظهارکرد: متاسفانه کمبودهایی در زیرساخت های این رشته ها در کشور داریم، به گونه ای که تعداد کل پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی ما به عدد 10 هم نمی رسد و اکثر پیست هایی هم که داریم استانداردهای لازم را ندارند.

وی افزود: خوشبختانه با ابلاغی که وزارت کشور به استانداری ها داشته آنها را مکلف کرده تا به منظور جذب جوانان و بویژه جوانان علاقمند به موتورسواری و اتومبیلرانی، زمین لازم برای احداث پیست های مربوط به این دو رشته را در استان ها فراهم کنند، ما نیز به عنوان متولی این رشته ها درحال هماهنگی با استانداریهای سطح کشور هستیم تا این پیست ها را در اکثر استان ها راه اندازی کنیم.

نایب رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اضافه کرد: با پیگیری هایی که داریم، امیدواریم ظرف دو سال آینده تعداد پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور دو رقمی شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای در کشور، اعلام کرد: یکی از راهکارهای کاهش حوادث جاده ای در کشور بالا بردن مهارت رانندگی میان مردم است، دراین راستا با پلیس راهنمایی و رانندگی جلساتی برگزار کرده و رایزنی هایی داشته ایم تا کلاس های آموزشی مهارت رانندگی را در همه استانها برگزار کنیم.

مرادی بیان کرد: براساس آخرین صحبت هایی که در این باره با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته ایم، این طرح را در سال 98 اجرایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ز

آمار بالای تصادفات جاده ای در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.