اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان پاداش ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف ذوب آهن برود که برای نماینده جنوب کشور، دیداری سخت محسوب می‌شود. آبی پوشان جنوب کشور با کسب ۱۰ امتیاز در قعر جدول حضور دارند و ذوب آهن با علیرضا منصوریان و ۱۸ امتیاز چهاردهم هستند.

این دیدار برای ۲ تیم بازی حساسی محسوب می‌شود و به همین دلیل رحیمی، مدیرعامل استقلال خوزستان به اعضای تیم اعلام کرده در صورت اینکه موفق به شکست ذوب آهن شوند، پاداش ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال دستور پرداخت ۲۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان این تیم را تا پیش از فرا رسیدن سال جدید صادر کرده که قرار است این مبلغ تا ۲ روز آینده پرداخت شود.

استقلالی‌ها وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر ندارند و به احتمال زیاد به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد، اما امیدوار هستند با درخشش در بازی‌های پیش رو با معجزه در لیگ ماندنی شوند. به غیر از استقلال خوزستان، سپیدرود با کسب ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم است.


بیشتر بخوانید:

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است/ اگر قدرتش را دارد حکم جلب مرا بگیرد

بیانیه سازمان لیگ علیه فردوسی پور


انتهای پیام/

استقلالی‌های خوزستان پاداش می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار