معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: ۴۱۴ واحد خبازی مازندران نوروز 98 در طرح کشیک نوروزی فعال هستند.

محمود کاظمی نژاد معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی از ۲۸ اسفندماه در مازندران آغاز می شود، گفت: ۷۲۰ تن آرد معادل ۱۷ هزار کیسه  برای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی افزود: نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها فهرست همه واحد‌های خبازی طرح کشیک را تهیه و به صورت بنر در ورودی هر شهرستان به منظور اطلاع رسانی به مسافران نصب خواهند کرد.
 
وی افزود: واحد‌های کشیک در مسیر‌های اصلی و جنب پارک‌ها، مدارس، مهمان‌خانه‌ها و مکان‌هایی که مهمانان نوروزی در آنجا حضور دارند، ایجاد می‌شوند.

کاظمی نژاد با اشاره به نصب پلاکارد طرح کشیک نوروزی در محل نانوایی‌های موردنظر، گفت: این واحد‌ها چند ساعت اضافه‌تر از حد معمول خود به پخت نان می‌پردازند و فعالیت آن‌ها در هر شهری بسته به مسافر پذیر بودن آن تا اواخر شب ادامه می‌یابد.

وی گفت: سهم هر نانوایی به طور میانگین ۴۵ کیسه است که با توجه به افزایش تقاضا به مقدار آن اضافه خواهد شد.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به تمهیدات صورت گرفته و ذخیره سازی آرد کافی در انبار شهرستان‌ها افزود: هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد‌های خبازی در استان وجود ندارد.
 
انتهای پیام/م

آغاز طرح کشیک نوروزی نانوایی‌های مازندران از ۲۸ اسفندماه

برچسب ها: تغذیه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.