سیار گفت:رسانه‌ها نیز باید با اطلاع رسانی صحیح نسبت به خطرات استفاده از وسایل آتش زا خانواده‌ها را آگاه نمایند و طریقه کنترل احساسات جوانان را آموزش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رضا سیار فرماندار قم گفت:در این روز‌های پایانی سال باید با مدیریت شرایط موجود تلاش کرد تا از بروز خسارت‌های مالی، جانی و روانی به کودکان و نوجوانان جلوگیری نمود.

وی با اشاره به کنترل امنیتی و اطلاعاتی سطح شهر،افزود: کمیته امنیتی و شورای تامین مراقبت‌های لازم را خواهند داشت تا رفتار افراد نفوذی که قصد دارند از شور و هیجان مردم برای بر هم زدن نظم عمومی سوءاستفاده کنند را کنترل نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد: با کنترل‌هایی که صورت خواهد گرفت، انشاء الله شاهد اقداماتی که منجر به دستگیری و برخورد شود، نباشیم و وقایع ناگواری رخ ندهد.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل نیروی انتظامی و پایگاه‌های بسیج چهارشنبه پایان سال را همانند سال‌های قبل تحت کنترل خواهیم داشت و در این راستا نیرو‌های آتش نشانی و اورژانس در صحنه حاضر هستند.

سیار ادامه داد: رسانه‌ها نیز باید با اطلاع رسانی صحیح نسبت به خطرات استفاده از وسایل آتش زا خانواده‌ها را آگاه نمایند و طریقه کنترل احساسات جوانان را آموزش دهند.

در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۶، ۱۹ تن در قم مصدوم شدند که ۱۶ تن از آنان به صورت سرپایی مداوا و سه تن نیز در بیمارستان بستری شدند. در سال ۹۵ نیز، ۷۷ تن شامل ۶۳ مرد و ۱۴ زن مصدوم که ۳۳ تن در محل حادثه درمان و ۴۴ تن به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

انتهای پیام /ح

خانواده‌ها هیجان فرزندان خودرا در چهارشنبه آخرسال کنترل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار