مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت : کرمانشاه در هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه میزبان 200 طلاب از مدارس قرآنی سراسر کشور بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت‌الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت : هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه و نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب علوم دینی با حضور بیش از 200 نفر به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت : 36 نفر از طلاب شیعه و سنی از مدارس قرآنی سراسر کشور در نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب علوم دینی شرکت کردند که از این تعداد 24 طلبه شیعه و 12طلبه اهل سنت در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل، تحقیق و خطبه خوانی با یکدیگر به رقابت نشستند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 100 نفر نیز به صورت غیرحضوری شرکت کردند که از این تعداد 15 نفر رتبه برتر شدند و از سه نفر تقدیر شد.

ایرانی در ادامه با اشاره به اینکه در رشته حفظ قرآن کریم نفرات اول، دوم و سوم لحاظ نشده، گفت: در رشته حفظ کل قرآن از 9 نفر حافظ یک نفر تقدیر شد، رشته قرائت و تحقیق از چهار نفر مقام قاری 2 نفر تقدیر شد، رشته ترتیل از سه نفر رتبه قاری 2 نفر تقدیر شد و در رشته خطبه‌خوانی نیز از سه نفر تقدیر به عمل آمد.

به گفته ایرانی شرکت کنند‌گان علاوه بر شرکت در مسابقات در کارگاه‌های آموزشی نیز شرکت کردند .

 

 

انتهای پیام/د

هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.