رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:صادرات کالا از استان به پاکستان طی ۱۱ ماهه گذشته به ارزش بالغ بر ۵۳۰ میلیون دلار رسید که از نظر ارزش، رشد ۱۵۳ درصدی داشته است.

رشد ۱۵۳ درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان به کشور پاکستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان: نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان به کشور پاکستان، طی ۱۱ ماهه ابتدایی سالجاری به ارزش ۵۳۰ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۹۹۷ دلار می‌باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش، یکصدو پنجاه و سه درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان صادارت در ۱۱ ماهه امسال از گمرکات استان به کشور پاکستان دارای ارزش ۱۳۷ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۶۳ دلار و از بازارچه‌های مرزی استان نیز به ارزش ۳۹۳ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۶۳۴ دلار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی مدت ۱۱ ماهه سالجاری از استان سیستان و بلوچستان اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، خرما، صیفی جات، سیب درختی و محصولات سرامیکی به کشور پاکستان صادر شده است.

انتهای پیام/ع

رشد ۱۵۳ درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار