مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مانور بزرگ آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ با هدف آمادگی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و مردم در ایام نوروز ۹۸ در شهرکرد برگزار شد.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این برنامه گفت: در نوروز امسال ۲۹۵ پایگاه پلیس، ۵۰ پایگاه راهداری، ۵۰ پایگاه هلال احمر، ۵۰ پایگاه اورژانس، ۲۵ پایگاه اطلاع رسانی، ۶ ایستگاه حمل و نقل جاده‌ای و ۳ ایستگاه سلامت در این استان، به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: از مجموع ۵۰ پایگاه راهداری در چهارمحال و بختیاری، ۳۳ پایگاه ثابت و بقیه سیار است.

نظری اضافه کرد: نوروز امسال در ۲۹۵ پایگاه پلیس، یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی همراه با ۱۱۲ خودرو به مسافران و گردشگران خدمات رسانی خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین از مجموع ۵۰ پایگاه اورژانس نوروزی، ۳۳ پایگاه جاده‌ای و ۱۷ پایگاه به صورت شهری فعالیت دارد.

مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هم گفت: ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران نوروزی از مهمترین برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر‌ استان است.

وی افزود: افزایش میزان ماندگاری مسافران و گردشگران باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص‌های توسعه‌ای خواهد شد.
 
گفتنی است؛ ستاد خدمات سفر شامل کمیته‎های ۱۰ گانه حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشتی و رسیدگی به شکایت، بهداشتی، سلامت و محیط زیست و اطلاع رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی در نوروز ۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/خ

آمادگی برای استقبال از مسافران نوروز ۹۸

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار