خدمت رسانی ۵ هزار نیروی انتظامی در جاده‌های استان در نوروز ۹۸/استان سمنان مقصدی امن و آرام برای مسافران نوروزی استسردار قاسمی گفت: جاده‌های استان سمنان با ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف در تعطیلات نوروزی پایش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در مراسم رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی استان از آمادگی نیروهای انتظامی و امدادی برای برگزاری این رزمایش عملیاتی ویژه نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در آن بیش از پنج هزار نیروی پلیس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در طرح نوروزی ۹۸ پلیس و دستگاه‌های امدادی در استان سمنان تمهیدات خوبی را برای رفاه حال مسافران اندیشیده‌اند که از جمله آن‌ها استقرار ۱۵۰ ایستگاه پلیس سیار و ثابت در جاده‌ها است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ دوربین ثبت تخلفات در راه‌های استان فعال خواهند بود، گفت: ۳۰۰ تیم پلیس انتظامی و راهور ویژه طرح نوروزی در سراسر استان به کار گرفته شده‌اند.

سردار قاسمی با بیان اینکه استان سمنان مقصدی امن و آرام همراه با زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری برای مسافران نوروزی است، ابراز کرد: طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی با شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر از امروز آغاز شده تا مسافران بتوانند به بهترین نحو از این استان تردد و از جاذبه‌های گردشگری سمنان نیز استفاده کنند.

انتهای پیام / گ

مراسم رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار