بنا بر اعلام سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز (جمعه) انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ اروپا در شب گذشته (پنجشنبه) و مشخص شدن چهره ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، قرعه کشی این مرحله روز جمعه در شهر نیون سوئیس، انجام می‌شود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران و پس از پایان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد شد.

بر اساس طرح جدید اتحادیه فوتبال اروپا، پس از برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، بلافاصله مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا نیز قرعه کشی می‌شود تا علاوه بر هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی، ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند نیز از حالا رقیبان خود را بشناسند.

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا عبارتند از:

چلسی، ناپولی، والنسیا، اینتراخت فرانکفورت، ویارئال، آرسنال، بنفیکا، اسلاویا پراگ

بر اساس قوانین یوفا، در این مرحله تیم‌هایی از یک کشور می‌توانند با هم رو به‌ رو بشوند. تیم‌هایی که نامشان ابتدا از گوی خارج شود، دور رفت میزبان خواهند بود.

با این حال، بر اساس تصمیم گیری مقامات محلی، ۲ تیم انگلیسی آرسنال و چلسی نمی‌توانند در یک شب میزبان باشند. در صورتی که نام هر دو باشگاه به عنوان میزبان مطرح شود، تیمی که در فصل گذشته در لیگ داخلی در رتبه پایین تری بود - در این مورد آرسنال - بر اساس قوانین کمیته‌ی مسابقات باشگاهی اروپا وضعیت معکوس خواهد شد. هرگونه تغییر احتمالی در برنامه نیمه نهایی به دلیل مشابه، پس از پایان بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی، تایید خواهد شد.

دور رفت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی، روز ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) و دیدار‌های برگشت ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) برگزار خواهند شد.

مسابقات مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ ۲ مِی (۲۱ اردیبهشت ۹۸) و بازی‌های برگشت این مرحله هم در تاریخ ۹ مِی (۱۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

دیدار فینال این دوره از لیگ قهرمانان اروپا ۲۹ می‌در ورزشگاه المپیک باکو برگزار خواهد شد.


یشتر بخوانید:

کامبک آرسنال با درخشش پلنگ سیاه در شب حذف اینتر/ وداع زود هنگام آزمون و زنیت با لیگ اروپا

صعود چلسی با جشنواره گل در اوکراین/ فرار خفاش ها از حذف در دقیقه 93 در شب صعود ناپولی


انتهای پیام/

زمان قرعه کشی بازی‌های یک چهارم نهایی لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار