مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد:

باید در تلاش برای اخذ نمره قبولی از مردم بود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تلاش برای اخذ نمره قبولی از مردم در نحوه خدمات رسانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نشست آمادگی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروز۹۸ گفت: توسعه و کیفی سازی خدمات بویژه در ایام نوروز یکی از اولویت‌های مورد تاکید مسوولان رده بالای کشور است و باید با تمام قوا سعی در تحقق این مهم و اخذ نمره قبولی علی الخصوص از سوی مردم باشیم.

ارسلان شکری با اشاره به اهمیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در توسعه گردشگری و ایمنی سفر‌های جاده‌ای افزود: بین این مجتمع‌ها و جایگاهداری تفاوت بسیاری وجود دارد و می‌بایست با رعایت تمامی جوانب کار از جمله نظافت، تامین زیرساخت‌های اقامه نماز، بهداشت رستوران، ارایه محصولات با کیفیت و‌همچنین تنوع در خدمات آنچه رسالت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است قابل دستیابی شود.

وی هدف جذب حداکثری مسافر و گردشگر را نه به صورت شعاری بلکه بعنوان یک هدف و نقشه راهکارت تاکید قرار داد یادآور شد: آذربایجان غربی قابلیت تبدیل شدن به هاب لجستیکی کشور را دارد و ضرورت آن تامین زیرساخت‌های لازم از جمله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است.

این مقام مسول از افزایش بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از این واحد‌های خدماتی و رفاهی جاده‌ای در ایام نوروزخبر داد و اظهار کرد: با تمام توان از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فعال حمایت و با واحد‌هایی که شاخصه‌های مدنظر را رعایت نکنند برخوردار خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در خصوص توسعه خدمات تبادل نظر کردند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری نشست آمادگی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروز۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.