در آستانه سال نو و آغاز سفر‌های نوروزی انجام گرفت؛

خط کشی ۵۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

معاون حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان عملیات خط کشی انجام گرفته است.

خط کشی ۵۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بصیر صادق پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طرح خط کشی محور‌های مواصلاتی استان با اولویت خط کشی محور‌های منتهی به نقاط گردشگری و پایانه‌های مرزی از ۱۲ اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محور‌ها خط کشی شده و عملیات خط کشی با توجه به شرایط آب و هوایی همچنان ادامه خواهد داشت.

بصیر صادق پور افزود: در سال جاری خط کشی محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار هفت میلیارد و دویست میلیون تومان انجام میشود که این اعتبار صرف خط کشی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی شده است.

صادق پور از جمله محور‌های خط کشی شده در طرح نوروزی به محور‌های ارومیه - مهاباد، ارومیه - سلماس، ارومیه - سرو، نقده - پیرانشهر - سردشت، میاندوآب - مهاباد، مرز تمرچین، میاندوآب - ملکان و بوکان - سقز اشاره کرد و افزود: خط مشی محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی هم در این طرح قرار دارند و در برخی محور‌های دیگر نیز با فراهم شدن شرایط آب و هوایی خط کشی تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام /ت

اجرای طرح های بهسازی محورهای مواصلاتی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.