مدیر کارخانه آویسا پارسه زابل از پیشرفت چشمگیر کارخانه تولیدی لوله‌های GRP سیستان در یکسال گذشته خبر داد.

پیشرفت چشمگیر کارخانه تولیدی لوله‌های GRP سیستان در یکسال گذشتهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ؛ بهرام امام مدیر کارخانه آویسا پارسه زابل ضمن تبریک سالروز افتتاح کارخانه آویسا پارسه زابل از پیشرفت چشمگیر کارخانه در یکسال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با توکل به خدا و همکاری تمامی کارگران و پرسنل مجموعه توانستیم در سال جاری روند پیشرفت را همانند گذشته صعودی طی نماییم.

 وی بیان کرد: توسعه فضا‌های کارگاهی و پشتیبانی تولید، زیرساخت ها، خرید تجهیزات و افزایش تجهیزات ایمنی از مهمترین اهداف ما در سال جاری بود که توانستیم به آن دست بیابیم.

وی به افتخارات امسال کارخانه اشاره کرد و گفت: کارخانه تولید لوله‌های جی آر پی زابل از ابتدای امسال توانست بعنوان واحد نمونه در جشنواره امتنان از گروه‌های کار و کارگران و واحد‌های نمونه و همچنین واحد نمونه صنعتی سیستان و بلوچستان را کسب نماید.

وی مهمترین اتفاق سال ۹۷ را کسب تندیس سیمین و لوح تقدیر صنعت سبز کشور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که در سال آینده بتوانیم با صادرات به کشور‌های همسایه شرقی روند پیشرفت صعودی کارخانه را بیش از پیش طی نماییم.

انتهای پیام/ع

پیشرفت چشمگیر کارخانه تولیدی لوله‌های GRP سیستان در یکسال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار