استاندار یزد گفت: با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های پلیس، در نوروز ۹۸ استان یزد پیام رسان نظم و امنیت در کشور خواهد بود.

استان یزد پیام رسان نظم و امنیت در کشور / اقدامات پلیس یزد در کاهش تلفات جاده‌ای ستودنی استبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس راه و یگان‌های امدادی و خدماتی استان یزد ضمن قدردانی از همه دستگاه‌هایی که در اجرای طرح نوروزی مشارکت دارند، گفت: اقدامات پلیس استان یزد در برقراری امنیت و آرامش شهروندان و همچنین میزبانی اجرای طرح نوروزی، جای تشکر دارد.

وی افزود: مطمئنا با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های پلیس استان یزد و سابقه نظم و امنیتی که این استان از ابتدا تاکنون دارد در نوروز ۹۸ هم استان یزد پیام رسان نظم و امنیت به همه کشور خواهد بود و این امر مهم در سایه همدلی، تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های مسئول با پلیس، اتفاق خواهد افتاد.

طالبی تصریح کرد: اقدامات پلیس استان یزد در طول سال موجب شد که عملکرد موفقی در کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشیم که این امر نشانگر این است که با ظرفیت و توان کنونی دستگاه‌های مسئول می‌توانیم عملکردمان را بهبود بخشیم.

وی بیان کرد: هرچه بتوانیم در ایام نوروز با کمک و تعامل همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی با پلیس و جدیت و کوشش بیش از پیش، آمار تصادفات و تلفات را کاهش دهیم رضایت مندی بیشتر مردم را شاهد خواهیم بود.

استاندار یزد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در نوروز امسال افزایش قابل توجه ورود مسافران و تردد در محور‌های مواصلاتی را شاهد باشیم تصریح کرد: در همین جا به همه کسانی که یزد را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند اطمینان می‌دهیم، آنقدر پلیس یزد شرایط خوبی را در راستای نظم و امنیت مسافران نوروزی و شهروندان فراهم کرده که می‌توانند مسافرت خود را با امنیت و آرامش خاطر در یزد به انجام برسانند.

 پلیس تمام توان خود را برای امنیت شهروندان در نوروزبه کار می گیرد

 سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات یگان‌های امدادی، خدماتی و پلیس راه در کاهش تلقات و تصادفات جاده‌ای در سال جاری، تصریح کرد: یگان‌های امدادی، خدماتی و پلیس در سخت‌ترین شرایط در خدمت مردم هستند.

میرحیدری افزود: پلیس همه توان خود را در جهت ارتقای امنیت استان، مردم و مسافران ارائه خواهد داد تا شاهد نوروزی خوب برای هم وطنان باشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلیس ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.