فرمانده انتظامی استان یزد با اعلام آمادگی پلیس برای خدمات رسانی و برقراری حفظ و امنیت شهروندان و مسافران در ایام نوروز گفت: رزمایش طرح نوروزی از ۲۳ اسفند ماه در ستاد فرماندهی استان یزد با حضور دستگاه‌های خدماتی و امدادی برگزار می‌شود.

محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به برگزاری رزمایش طرح نوروزی در یزد گفت: رزمایش طرح نوروزی از ۲۳ اسفند ماه در ستاد فرماندهی استان یزد با حضور دستگاه‌های خدماتی و همکار از جمله راهداری، امداد و نجات، اورژانس، امداد خودرو، آتش‌نشانی و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد امنیت و آرامش مردم یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس و اهداف بلند مأموران نیروی انتظامی بوده که استان یزد با مردمی ولایت مدار از با امنیت‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و در شرایط امنیتی مطلبوبی قرار دارد.

میر حیدری ادامه داد: با توجه به آغاز سال جدید قرارگاه نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه در هشت نقطه در مرکز استان و هجده نقطه در شهرستان‌ها آغاز به کار خواهد کرد که شامل مراکز خرید، اقامتگاه مسافران و تفرجگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش فعالیت‌های اقتصادی، خرید عیدانه و همچنین افزایش سفر‌های درون شهری در روز‌های پایانی سال، تصریح کرد: طرح و برنامه‌های ویژه‌ای را با دستگاه‌های مرتبط در جهت تحکیم نظم و امنیت روانی جامعه در جهت کنترل جرائم، توان سازی ترافیک و کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای که از انتظارات جامعه از پلیس است، در تعطیلات نوروز به طور جدی‌تر دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با جمع‌آوری معتادین متهاجر با تمام ظرفیت فعالیت کرده و در راستای رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و درصد قابل توجهی از این افراد جمع‌آوری شده‌اند و مابقی هم با کمک شهروندان تا پایان اسفند جمع‌آوری و به مدت ۸۰ روز نگهداری می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار