معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات باید به مقابله هوشمندانه به جنگ رسانه‌ای با دشمنان بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام علی دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی امروز در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای چله انقلاب در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جشنواره اقدام نوآورانه و مبتکرانه‌ای بود که سبب افزایش سواد رسانه‌ای در بین مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار هر روز جنگ جدیدی را علیه کشور ما آغاز می‌کند و ما هر روز در حال تجربه یک جنگ جدید هستیم و تلاش دشمن آلوده سازی، شبهه افکنی و کاشت بذر تردید در عموم مردم بویژه نوجوانان و جوانان است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جنگ رسانه‌ای وارد فاز جدیدی شده است و فاصله اندازی بین مردم و مسئولین هدف دشمنان است و در این راستا رسانه‌های ما باید گام‌های عملیاتی در این حوزه بردارند و اقدام به پاسخ گویی به شبهات کنند.

حجت‌الاسلام دارابی افزود: مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم رسالت عظیمی را بر دوش مدیران گذاشتند و سازمان تبلیغات نیز باید به مقابله هوشمندانه به جنگ رسانه‌ای با دشمنان بپردازد و در راستای افزایش سرمایه اجتماعی نظام گام‌های عملیاتی برداشته شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم نهضت تبیین و بیان روشنگرانه از مشهد کلید بخورد و تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به مشهد و سخنرانی در آغاز سال جدید آغازگری بر این نهضت خواهد بود.

انتهای پیام//آ. ح
 


مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم رسالت عظیمی را بر دوش مدیران گذاشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.