نخستین خانه جوان روستایی کشور در روستای چهار روستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه آغاز به کار کرد.

نخستین خانه جوان روستایی کشور در چهارروستایی گناوه افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، چهارروستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه از روستا‌های پرجمعیت و قدیمی استان بوشهر است و کتابخانه این روستا تاکنون سه بار در بین کتابخانه‌های کشور صاحب رتبه‌های برتر شده است.

فرماندار گناوه در آیین راه‌اندازی خانه جوان روستایی در چهارروستایی این شهرستان، گفت: می‌توان از ظرفیت خانه جوان برای به کارگیری استعداد‌های جوان و بهره مندی از اندیشه‌های آنان، برای توسعه روستا‌ها گام‌های مثبتی برداشت.

سیدعلی پاکنژاد افزود: جوانان روستای چهار روستایی می‌توانند با الگو برداری از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد برای اعتلای فرهنگی این روستای خود فعالیت کنند.

وی بیان کرد: خانه جوان چهار روستایی می‌تواند با فعال سازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در روستا، این قشر را با فعالیت‌های کتابخوانی بیشتر آشنا کند و با استفاده از فرهیختگان خانه گفت وگوی روستا را پس از مرکز استان ایجاد کنند.

بخشدار ریگ هم گفت: خانه جوان به منظور خدمات رسانی بهینه به جوانان این روستا راه اندازی شده است و می‌تواند نقش بسزایی در بهبود شاخص‌های فرهنگی، تفریحی و تقویت فضای نشاط در جامعه ایفا کند.

مسعود شیرافکن افزود: توجه به جوانان موجب نخبه پروری در کشور می‌شود و مسیر توسعه را هموارتر می‌کند.

انتهای پیام/ک

افتتاح نخستین خانه جوان روستایی کشور در چهارروستایی گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.