انجام ۱۷۸ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون ۱۷۸ مورد بازدید مشترک نظارتی از تأسیسات گردشگری انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: برای بررسی و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان برای دادن خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی، از ابتدای اسفند تا‌کنون ۱۷۸ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل‌ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافرها، توقفگاه‌های بین راهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و واحد‌های تجاری جنب عوارضی و جایگاه‌های عرضه سوخت صورت گرفت و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی شد.

خزائلی افزود: در این بازدید‌ها بر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، نرخ اغذیه، رعایت اصول بهداشتی، ارائه سرویس مطلوب و جلب رضایت گردشگران ورودی به استان نظارت شد.

به گفته وی، در بازدید‌های انجام شده ۱۱ مورد تذکرشفاهی، ۵ مورد اخطار کتبی و ۱۲ مورد تخلف تعزیراتی به ثبت رسید که منجر به صدور جریمه نقدی شد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه بیان کرد: مرحله دوم فعالیت گشت‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از ۲۷ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت.

خزائلی افزود: هم استانی و گردشگران در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی استان می‌توانند با شماره ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار