استاندار خراسان رضوی گفت: پیشنهاد می‌کنم قرارگاه رسانه‌ای استان به عنوان معین رسانه‌ای مدل توسعه اقتصادی فرهنگی انتخاب شود.

قرارگاه رسانه‌ای معین مدل توسعه اقتصادی فرهنگی شود/راه اندازی گفتمان فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست صمیمی با اعضای قرارگاه رسانه‌ای استان خراسان رضوی با اشاره به هدف از پیشنهاد انتخاب قرارگاه رسانه‌ای استان به عنوان معین رسانه‌ای مدل توسعه اقتصادی فرهنگی، گفت: می‌توان با امضای تفاهم نامه‌ای مشترک، زمینه برقراری ارتباط واقعی میان اصحاب رسانه با استانداری را فراهم کرد.

وی با تأکید بر راه اندازی گفتمان فرهنگ اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی رسانه‌ها در آن، افزود: می‌دانیم که رسانه‌ها به دنبال مچ‌گیری نیستند به همین خاطر تمایل داریم که ارتباط دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه افزایش یابد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به منظور تسهیل ارتباطات از این پس معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی جلسات مشترکی را با مدیران رسانه‌ها برگزار و مدیرکل روابط عمومی استانداری هم در جلسات قرارگاه رسانه‌ای شرکت خواهد کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه از اصحاب رسانه انتظار نداریم که صرفا نقاط قوت کارنامه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را منعکس کنند، گفت: درخواست ما این است که در کنار انعکاس نقاط ضعف، به دستاورد‌های دولت هم اشاره شود تا در شرایط سخت امروز، امید مردم به آینده افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ولایت و توسعه، محور مدیریت استان می‌باشد، افزود: براساس قانون اساسی، رهبری در راس امور قرار دارد و ولایت متعلق به همه مردم است، در مجموعه مدیریتی استان از هرگونه حاشیه سیاسی بی‌ثمر پرهیز می‌کنیم زیرا پرداختن به برخی مسائل سیاسی نتیجه‌ای ندارد.

استاندار خراسان رضوی ساماندهی حاشیه شهر را یکی از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: به طور جدی پای کار کاهشآسیب‌های اجتماعی هستیم و برای تحقق این مهم، اجرای طرح عملیاتی را از برخی مناطق حاشیه شهر از ابتدای سال آینده کلید خواهیم زد.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

اجرای طرح عملیاتی کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.