رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش سفرها به استان از ابتدای نوروز تا پایان روز ۱۶ فروردین طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان برداشته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در نوروز ۹۸ پیش بینی افزایش سفر‌ها به استان اصفهان را داریم.

 
وی افزود: با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است تا در مبادی ورودی شهر مانند باغ فدک و صفه، خودرو‌های مسافری توقف داشته باشند و از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در حاشیه زاینده رود در نوروز، نیرو‌های کمکی به صورت خط دشتبان مستقر می‌شوند و روان سازی مسیر را انجام می‌دهند، اما کندی حرکت به سبب تردد بالا وجود خواهد داشت.
 
سرهنگ رضایی درباره خودرو‌های فرسوده گفت: هرسال در قبال ورود خودرو‌های وادراتی، تعدادی از خودرو‌های فرسوده از رده خارج می‌شدند و امسال کاهش این مورد را داشتیم.
 
وی ادامه داد: ۱۰ تا ۱۵ درصد خودرو‌های شهر و اکثر خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین فرسوده هستند، اما به دلیل افزایش قیمت و عدم واردات، نمی‌توان آن‌ها را از رده خارج کرد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تاکید کرد: درصددیم برای موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های داخلی فرسوده جایگزین تدبیر شود که در سال ۹۸ مشکلی نداشته باشیم.
 
سرهنگ رضایی تصریح کرد: از ابتدای نوروز تا پایان روز ۱۶ فروردین طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان برداشته می‌شود.
 
انتهای پیام/م 


روان سازی ترافیک در نوروز با استقرار نیرو‌های کمکی در حاشیه زاینده رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.