به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، کارگاه روش پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برای طلاب برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح الله بابایی رئیس اداره پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیّد احسان رفیعی علوی، استادیار علمی فقه مضاف دانشگاه باقر العلوم علیه السلام و عضو گروه پیوستی فقه و حقوق دانشگاه امام صادق علیه السلام ویژه طلاب برادر کارشناسی ارشد رشته فقه سیاسی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این کارگاه در دو مرحله خواهد بود، گفت:: مرحله اول آشنایی با طرح پژوهش در علوم انسانی و اسلامی و روش انتخاب موضوع برای عنوان یک پایان نامه و مقاله علمی است.

رئیس اداره پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) ادامه داد: در این مرحله روش تبدیل یک موضوع به یک عنوان پایان نامه یا مقاله توضیح داده می‌شود و روش پژوهش برای طلاب بیان شده و مراحل انتخاب موضوع تا چکیده مقاله نویسی به صورت گام به گام ذکر و ویژگی‌های مهم یک چکیده دقیق علمی بیان می‌شود.

وی مرحله دوم را ارائه یک فعالیت کلاسی توسط طلاب عنوان کرد و گفت:: هر طلبه باید طبق الگوی استاد یک موضوع تخصصی انتخاب کند و مراحل بعدی آن تا نوشتن چکیده را انجام و به استاد ارائه دهد.

بابایی تصریح کرد: این کارگاه که در سه جلسه ادامه خواهد داشت و در هر جلسه مهارت‌های نوشتن یک پایان نامه یا مقاله علمی و آشنایی با برنامه Word، سامانه پژوهشیار، نرم افزار نتورک و معرفی منابع دست اول و ویژگی‌های مهم مرتبط با یک پایان نامه یا مقاله بیان می‌شود.

کارگاه «روش پایان نامه و مقاله نویسی» روز پنج شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام/م


طلاب کارشناسی ارشد رشته فقه سیاسی با روش پایان نامه و مقاله نویسی آشنا می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.