رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کشف ۲۶ تن مواد غذایی فاسد از آغاز اجرای طرح نوروزی سلامت در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر نظارت بیشترعوامل بهداشت محیط دانشگاه در راستای تأمین سلامت مردم در تعطیلات نوروزی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی در بازدید‌های مشترک مقامات قضائی و سایر نهاد‌های دخیل در برنامه، ۲۶ تن مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز از مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، کشف و ضبط شده است و این کار با قوت تمام تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه سلامت نورزی در استان اردبیل با حضور فعالانه ۱۰۵ نفر از نیرو‌های بهداشت محیط از ۲۰ اسفند با برگزاری مانور کشوری بطور همزمان در سراسر کشور آغاز و تا بیستم فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: طی برنامه مذکور کلیه مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی حساس مانند رستوران‌ها، غذا خوری ها، قنادی‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و آبگرم‌ها... و مراکز و اماکن بین راهی رستوران‌های بین راهی، پمپ بنزین‌ها و... توسط ۱۶ اکیپ بازرسی و نظارتی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

اخوان اکبری با بیان اینکه با خاطیان بهداشتی به هیچ وجه با اغماض رفتار نخواهد شد شماره تلفن ۱۹۰ را آماده پاسخگویی به شکایات مردمی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح سلامت نوروزی در استان اردبیل

برچسب ها: سلامت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.