جلسه پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی به ریاست بخشدارمرکزی کرمانشاه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتحی بخشدار مرکزی کرمانشاه با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در مسائل اجتماعی هدف اصلی این نشست است، گفت : امنیت روانی و واقعی و تداوم آن، زیر بنای اصلی توسعه است که برای دستیابی به توسعه پایدار باید مسائل امنیتی را حل کنیم.

علی فتحی با اذعان اینکه در مناطقی که امنیت روانی وجود ندارد سرمایه داران رغبتی جهت سرمایه گذاری در آن ندارند، گفت : امنیت روانی و ذهنی جز با همکاری و تعامل همه ما حاصل نخواهد شد.

 وی با بیان اینکه گزارش به موقع هر مساله‌ای جزء وظایف ذاتی انسان‌ها است، افزود : وظیفه تمامی آحاد جامعه خصوصا دهیاران گزارش مسائل امنیتی از جمله تخلفات ساختمانی، تجاوز به مرتع، تجاوز به عنف و سرقت به مراجع زیربط است.

فتحی با اشاره به اینکه در ایام نوروز تخلفات افزایش می‌یابد، افزود : ساخت و ساز غیر مجاز، حفاری غیرمجاز در مناطق تحت حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تخریب مراتع و جنگلها، تخریب محیط زیست، قاچاق دام، فروش غیرمجاز آرد، خرید و فروش کود شیمیایی، سرقت کابل برق، سرقت علائم رانندگی، در این ایام افزایش می‌یاید، که این مهم نیازمند هوشیاری دهیاران جهت جلوگیری از این مسائل، همچنین همکاری با بسیج و گزارش به موقع به نیروی انتظامی است.

 

 

انتهای پیام/د

امنیت روانی و واقعی و تداوم آن، زیر بنای اصلی توسعه است

 

برچسب ها: معرفی کتاب ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.