معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه تحول در مسائل اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود، گفت: در دولت تدبیر و امید با تمرکز بر آسیب‌های اجتماعی، روندی مطلوب شکل گرفته که توقف رشد طلاق در استان کرمانشاه نمونه آن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در جلسه کمیسیون بانوان و خانواده استان اظهار داشت: با تدوین منظومه‌ای منسجم در مورد آسیب‌های اجتماعی، می‌توان خانواده‌ها و والدین را در پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی توانمند کرد.

او گفت: در این دولت کار در مسائل اجتماعی جدی‌تر دنبال شد و با شکل گیری اتفاقات مثبت، شاهد مشارکت و حضور نهاد‌های قضایی، اجتماعی و سازمان بهزیستی در مسائل اجتماعی بوده ایم.

وی با بیان  اینکه در همین زمان، حوزه اجتماعی وزارت کشور یکی از فعال‌ترین بخش‌ها شده است، گفت: در عرصه قانون گذاری نیز شاهد هدفمندی و پرداخت به آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه روند افزایشی طلاق متوقف شده است، گفت: در ازدواج نیز رشد برجسته در کشور داشته و در پیشگیری و کنترل اعتیاد نیز بر اساس برنامه جلو رفته است.
الهی تبار افزود: موتور محرکه هر اقدامی، باور داشتن به کار و برنامه و آغاز حرکت است و اگر ایده‌ها به دست مراجع اثرگذار رسانده شود خود به خود اعتبار و بودجه نیز برای آن می‌آید.

وی  تاکید کرد که هنر مدیران برانگیختن حساسیت مراجع تصمیم گیر به حوزه مسئولیت اش است.

وی اضافه کرد: در طرح‌های اجتماعی، محور قرار گرفتن خانواده‌ها ضروری است چرا که خانواده بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی و اثرگذارترین عامل در تغییر رفتارهاست.

انتهای  پیام/ز

در طرح‌های اجتماعی، محور قرار گرفتن خانواده‌ها ضروری است

برچسب ها: اعتیاد ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.