مسئول بسیج اصناف بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی حیدری گفت: طرح" یک کاسب، یک دانش آموز" برنامه‌ای است که در طول سال سه بار اجرا می‌شود که در ایام ماه رمضان، مهرماه و فصل بازگشایی مدارس و در ایام نوروز بسته‌های مواد غذایی و آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در راستای شناسایی دانش آموزان نیازمند و با همت خیرین اصناف اجرا می‌شود که امروز در آستانه سال جدید ۳۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، مرغ و روغن توزیع شد.

به گفته وی همچنین خیرین ۱۰ سری لباس برای دانش آموزان نیازمند تهیه و به تعدادی از دانش آموزان اهدا می‌شود و همه تلاش‌ها در این راستا است که دانش آموزان نیازمند هم در ایام نوروز خوشحال و شاد باشند.

حیدری اظهار داشت: طرح یک کاسب، یک دانش آموز یک برنامه خیرخواهانه و خداپسند است که با کمک اصناف انجام می‌شود و در حدامکان بخشی از نیاز‌های نیازمندان را برطرف می‌کند.

مسئول بسیج اصناف بروجرد تصریح کرد: بسیاری از خیرین و اصناف شرایط را درک می‌کنند و در جهت کمک به نیازمندان گام برمی دارند که بسیج اصناف در کنار بسیج دانش آموزان تلاش دارد تا دانش آموزان نیازمند را شناسایی در مناسبت‌های مختلف بسته‌های مواد غذایی را در بین آن‌ها توزیع کند.

انتهای پیام/د

۳۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.