دو بیمار قلبی که در منطقه الموت در برف گرفتار شده بودند با کمک امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه بیستم اسفندماه در تماس تلفنی خانواده‌ای با ندای امداد ۱۱۲ گزارشی درباره بی اطلاعی از ۲ نفر از بستگانشان از اهالی روستای پشام در بخش الموت غربی دریافت شد.

بیماران قلبی گرفتار در برف نجات یافتند

آصفی افزود: دو تیم نجات جاده به همراه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شدند و با توجه به اینکه در برخی از نقاط مسیر ارتفاع برف بیش از ۴ متر بود، خودرو‌ها و تجهیزات راهداری پس از ۶ ساعت تنها موفق به بازگشایی ۵۰۰ متر از مسیر شدند.

وی اضافه کرد:، ساعت ١٠ صبح دیروز نیرو‌های پشتیبانی از حوزه معاونت امداد و نجات به همراه خودروی آرگو و یک نفر از افراد بومی منطقه و همچنین یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان برای انجام عملیات جست وجو به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی از راه زمینی موفق شدند پس از ۱۷ ساعت عملیات جست و جو این دو نفر و ۳ نفر از بستگانشان را که به دنبال آن‌ها رفته بودند، نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: مصدومین که هر دوی آن‌ها افراد سالخورده و دچار مشکل قلبی و تنفسی بودند در الولک به نیروهیا اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ک

نجات چند نفر گرفتار در برف در الموت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.