دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول با پرس تیم العین دچار سردرگمی بودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

رحمتی: گل صحیح ما را آفساید گرفتند/ شانس خوبی برای موفقیت در مسابقات لیگ داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال ایران بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال العین امارات اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق کردند. بازی امروز ۲ نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول با پرس تیم العین دچار سر در گمی بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. پنج موقعیت صد در صد گل داشتیم و یک گل صحیح ما را نیز آفساید گرفتند، مستحق برد بودیم و بد شانسی باعث شد در این دیدار پیروز از زمین خارج نشویم.

او درباره عملکرد داوران در آسیا گفت: این موضوع را باید فدراسیون فوتبال کشورمان با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) حل کند. شما می‌بینید تیم‌های سعودی خیلی راحت داور بازی‌ها را تغییر می‌دهند، اما ما فقط گوش به فرمان هستیم. نمایندگان ایران به خاطر فشردگی مسابقات خسته شدند و در تیم ما ۲ بازیکن هم مصدوم شدند و تعویض اجباری انجام دادیم. سه روز دیگر بازی مهمی در لیگ داریم و شانس خوبی برای موفقیت در مسابقات لیگ داریم.

رحمتی از هوادران تیم استقلال درخواست کرد: از هواداران می‌خواهم از استقلال حمایت کنند می دانم در آسیا گروه سختی داریم، اما می‌توانستیم بازی امروز را ببریم. تیم ما تمام انگیزه اش در لیگ و مسابقات آسیایی این است تا خواسته هوارداران را برآورده کند. 

او گفت: دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از روی یک اتفاق و‌ بدشانسی گل خوردیم.


بیشتر بخوانید:

 استقلال ایران ۱ - العین امارات ۱ / فرار اماراتی ها از شکست در ورزشگاه آزادی

السد قطر ۱ - پرسپولیس ایران صفر / داور تسلیم قطری ها شد برانکو یک امتیاز از دست داد

تاج: ناظمی در مورد گزینه‌های تیم ملی شوخی کرده است/ برخی از گزینه‌های ناظمی فوت کردند/ شاید هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی شود


انتهای پیام/ 

صحبت های رحمتی بعد از تساوی مقابل العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار