صداو سیمای مهاباد با تهیه بیش ازشش هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی جذاب به استقبال نوروز باستانی می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این خبر در نشست خبری مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد با اصحاب رسانه و مطبوعات اعلام شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: سیمای مهاباد امسال با برنامه‌هایی ویژه به استقبال نوروز میرود و با تدارک بیش از دو هزاردقیقه برنامه تلاش می‌کند این ایام را به کام مخاطبان شیرین ترکند.

بهرام قوی بنیه افزود: شب عید در برنامه بهارانه ۴ تا ۵/۴ ساعت برنامه زنده خواهیم داشت. شب‌های بعدی هم هرشب با یک برنامه نود دقیقه‌ای مهمان مردم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: موضوعاتی مثل صله ارحام، دید و بازدید و دورهمی‌های خانوادگی و رسم و رسومات قدیم جزو اهم مطالب عنوان شده در این برنامه خواهد بود، همچنین سریال خوش نشین‌ها با دوبله کردی در این ایام پخش خواهد شد.

قوی بنیه تصریح کرد: رادیو مهاباد هم با تهیه برنامه هایی، چون نوروزانه، کازیوه‌ی نوروز، ایران را بگردیم، نوروز له زیده که م. و کانیاوی ادب به استقبال بهار می‌رود.

نوروز در شعر و ادب کردی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سوغات منطقه، بازشناساندن آداب و رسوم این خطه و تهیه گزارش‌هایی از طرح‌های نوروزی پلیس راه و هلال احمر از مهمترین برنامه‌های خبرگزاری صداسیمای مهاباد در ایام نوروز خواهد بود.

در ادامه برتعامل بیشتر اصحاب رسانه درحوزه فضای مجازی و فرهنگ سازی مناسب در این زمینه تأکید شد.

انتهای پیام/ج

برنامه های صدا وسیمای مهاباد برای نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.