رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از رشد ۵۰ درصدی سطح علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی که در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن می‌گفت: با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی با رشد ۵۰ درصدی سطح فناوری و پژوهشی سهم یک درصدی در ارتقا علمی کشور را به خود اختصاص داده است افزود: در سال جاری بیش از ۶۰ طرح تحقیقاتی در قالب پروژه‌ها و پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: قبولی ۴۰ درصدی دانشجویان از دانشگاه‌های برتر کشور و تدریس ۲ دانشمند ۱ درصدی جهان در دانشگاه محقق از جمله فعالیت‌های علمی این دانشگاه محسوب می‌شود.

رئیس دانشکده محقق اردبیلی با اشاره به اینکه در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد دانش بنیان استان قدم‌های مثبتی در این دانشگاه برداشته شده است افزود: با تشکیل شورای هماهنگی دانش بنیان استان هم اکنون ۵۴ هسته فناور در دانشکده‌های فنی مهندسی و علوم انسانی شکل گرفته است.

حبیبی از افتتاح چندین طرح عمرانی در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: دانشکده علوم انسانی، آزمایشگاه تخصصی دانشکده فنی و مهندسی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/ح

افتتاح چندین طرح عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی

برچسب ها: دانشگاه ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.