امید است ظرف مدت یک سال احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی به اتمام برسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: برای بهره برداری بهتر از یک پروژه و به موقع عامل‌های پشتیبانی مالی، تأمین اعتبار و مدیریت اجرای پروژه دخیل است.

وی افزود: خوشبختانه اعتبار مالی این مساکن برای افراد نیازمند تأمین شده است، افزود: در این زمینه پرداخت‌هایی هم انجام شده است.

نوبخت با اشاره به اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای ساخت به موقع پروژه بیان کرد: دستگاه مجری این ۱۰ هزار واحد مسکونی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که توانایی خود را نشان داده است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: بنیاد مسکن ظرف مدت یک سال واحدهای مسکونی کرمانشاه را به اتمام رساند و این مسئولیت را به خوبی به پایان رساند.

وی با بیان اینکه تا جایی که منابع اجازه دهد و تأمین باشد، دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، افزود: امید است ظرف مدت یک سال احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی به اتمام برسد.

نوبخت اظهار کرد: بخشی از احداث واحدهای مسکن محرومین روستایی را در کرمان، بخشی در سیستان و بلوچستان و بخشی در خراسان جنوبی آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام / ط ا

احداث واحدهای مسکن محرومین روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار