معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه ریزی ویژه برای چند استان در برنامه ششم توسعه گفت: خراسان جنوبی یکی از این استان هاست که اعتبار مناسبی برای زیرساخت ها می گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نوبخت معاون رئیس جمهور در مراسم گلنگ زنی هزار واحد مسکن محرومین روستاهای خراسان جنوبی گفت: غیر از برنامه‌های پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه، برای چند استان به طور ویژه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در استان‌های هدف با تخصیص اعتبارات مناسب؛ انرژی قابل ملاحظه‌ای به زیرساخت‌ها داده می‌شود و خراسان جنوبی یکی از این استان‌ها است.

نوبخت با بیان اینکه برنامه توسعه خراسان جنوبی دو بخش است، افزود: در یکی از این بخش‌ها در شورای برنامه ریزی استان به تفضیل بررسی می‌شود که اعتبارات ویژه ای گذاشته خواهد شد.

معاون رئیس جمهور  بیان کرد: بحث دیگر توسعه در خصوص ایجاد واحد مسکونی برای محرومان بوده که در این راستا ۱۰ هزار واحد مسکن روستاهای خراسان جنوبی احداث می‌شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه ۱۰ هزار واحد مسکونی یک ساله تحویل شود، افزود: به بنیاد مسکن اعتقاد دارم چراکه همان بنیادی است که قول خود را در زلزله کرمانشاه درست انجام داد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: اگر در اسفندماه سال آینده انجام نشد نشان از عقب ماندگی دارد.

انتهای پیام/ ط آ

 تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار