معاون دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه گفت: ما همیشه مدیون خون شهدا بوده وهستیم

غرس ده ها اصل درخت به یاد شهدا به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهشتی معاون دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه گفت: ما همیشه مدیون خون شهدا بوده وهستیم  این شهدا از همه چیز با ارزش خود گذشتند تا اسلام وانقلاب زنده بماند؛ لذا بر ماست که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم وما امروز در هفته منابع طبیعی بیاد آن بزرگ مردان نهالی غرس خواهیم کرد.

حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران درآستانه روز شهید از رشادت‌های شهدا وایثارگری‌های آن عزیزان نوجوان گفتند که چگونه در مقابل دشمنان سر تا پا مسلح ایستادند وجان خود را فدا کردند که دشمن قادر نباشد حتی یک وجب از خاکمان را تصرف کند.

کولانی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیز داری استان کرمانشاه گفت: این منابع ودیعه الهی هستند که برای شهدای ما هم مقدس بودند این طبیعت این درختان آبیاری شده با خون مقدس شهدا هستند؛ لذا وظیفه همه ماست که از آن‌ها پاسداری کنیم.

وی خود وحوزه تحت مدیریت را سرباز وپاسدار ارزش‌هایی ذکر کرد که خاک یکی از آنهاست ودر این راه با تمامی توان ایستادگی خواهیم کرد که ذره‌ای از آن این سرسبزی معطر به خون شهدا را از دست ندهد.

انتهای  پیام/ز


 

کاشت درخت با حضور خانواده معظم شهدا

برچسب ها: محیط زیست ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.