معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ۷۷ درصد از پرونده‌های مرکز مشاوره آرامش در ۱۱ ماهه امسال به مصالحه رسیده است.

مصالحه ۷۷درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره آرامش پلیس یزدسرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: در ۱۱ ماهه امسال  ۷۷/۵ درصد از پرونده‌های مرکز مشاوره آرامش پلیس یزد به مصالحه رسیده است.

وی افزود: از بین ۵ هزار و ۵۵۲ پرونده در این مرکز ۴ هزار و ۲۸۳ به مصالحه منجر شده است.

سرهنگ مزیدی ادامه داد : ضعف در مهارت‌های زندگی، دخالت خانواده‌ها و تهدید و نارسایی در روابط و تعاملات از جمله بیشترین مشکلات مراجعه کنندگان به این مرکز مشاوره بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به اجرای ۳۲ طرح هما در ۱۱ ماهه امسال اشاره کرد، و گفت: ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در این طرح مشارکت داشتند.

معاون اجتماعی استان یزد با اشاره به خدمات و فعالیت‌های مرکز مشاوره آرامش در زمینه‌های اختلالات روانی، مشاوره خانواده و ازدواج، طلاق، مددکاری، روانسنجی و گروه درمانی گفت: مرکز مشاوره پلیس استان یزد همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ عصر و با تلفن ۲۱۸۳۱۲۰ اماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان است.

انتهای پیام/ی

۷۷ درصد از پرونده‌های مرکز مشاوره آرامش دریزد به مصالحه رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.