رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز گفت: با هدف یکسان سازی قیمت‌ها و اطلاع شهروندان، نرخ فروش انواع آجیل و خشکبار در این شهر اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالله رزاق منش رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز نرخ مصوب آجیل و خشکبار در شیراز اعلام کرد و گفت: هرکیلوگرم آجیل چهار مغز در روز‌های پایانی سال ۹۷ و نوروز ۹۸، از ۱۰۰ تا ۱۲۴ هزار تومان تعیین شد.

وی اظهار داشت: هر کیلوگرم آجیل ۶ مغز در شیراز از ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در واحد‌های عرضه کننده مواد غذایی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز گفت: هرکیلوگرم پسته در بازار شب عید شیراز از ۱۸۰ تا ۲۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این که خلال پسته تنها درجه‌های یک و دو دارد به ترتیب به قیمت ۴۴۰ و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز، دلیل اصلی نرخ گذاری آجیل در سه درجه را ایجاد حق انتخاب برای خریداران و تهیه خشکبار مرغوب و با کیفیت عنوان کرد.

رزاق منش اظهار داشت: طبق بررسی انجام شده، قیمت‌های ارائه شده از میانگین کف فروش مراکز برخی از کلانشهر‌های کشور کمتر و متعادل‌تر است، به عنوان نمونه، قیمت آجیل چهارمغز در شهر تبریز که مهد خشکبار است بین ۱۵۵ الی ۲۴۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

وی اضافه کرد: آجیل فروشان شیراز به جهت رعایت حقوق شهروندان به حداقل سود ممکن در شرایط فعلی اکتفا نموده اند تا بتوانند در شادی مردم سهیم باشند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز به شهروندان توصیه کرد: برای رعایت مسائل بهداشتی و تضمین سلامت، آجیل و خشکبار را از ۱۶۵ واحد صنفی معتبر سطح شهر خریداری کنند.
انتهای پیام/م

نرخ مصوب آجیل و خشکبار در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
پولدارها که بخورن انگار ما هم خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
دیگه خرید آجیل برای ما آرزو شده.