دقایقی پیش سرلشکر جعفری به همراه برخی از مسؤولان لشکری و کشوری بازدید کرد.

بازدید فرمانده کل سپاه از شهر آبی خرمشهربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه دقایقی پیش از شهر آبی شهرستان به همراهی برخی از مسئولان لشکری و کشوری بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛  مجموعه شهر آبی  خرمشهر به منظور تامین آب شرب و تصفیه آن  صورت صد در صد داخلی و به همت نخبگان و مهندسان دانشکده امام حسین (ع) راه اندازی شده است. 

این گزارش حاکی از آن است که سامانه پرتابل شیرین سازی و سرامیکی با قابلیت تصفیه و شیرین سازی ۵۰ هزار لیتر در روز، سامانه‌های فیلتراسیون با ظرفیت‌های متفاوت، سامانه ثابت شیرین سازی باقابلیت تصفیه و شیرین سازی ۱۰۰ هزار لیتر آب در روز و سامانه حذف عنصری کلکتورهای خورشیدی برخی از تجهیزات موجود در شهر آبی خرمشهربه شمار می رود.

گفتنی است، ظرفیت تصفیه آنتی باکتریال ۳۰ هزار لیتر در روز، شیرین سازی ۳۰ هزار لیتر آب در روز، قابلیت استفاده از طریق دو منبع برق مستقیم و موتور برق، استفاده در مکان‌های مختلف و قابلیت پیاده سازی دستگاه بر روی وسایل نقلیه از جمله قابلیت‌های این سامانه‌ی سیار آبی است و علاوه برآن ،این فناوری از فناوری‌های برتر دنیا است که به همت مهندسان جوان و جهادگران شرکت‌های دانش بنیان دانشگاهی کشور با مدیریت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام ساخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار