شهردار منطقه ثامن گفت: فضای سبز منطقه ثامن از ابتدای آغاز طرح نوسازی و بهسازی محدوده پیرامونی و بافت فرسوده حرم مطهر از ۲.۵ هکتار به ۶۷ هکتار افزایش یافته است.

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح نوسازی و بهسازی محدوده پیرامونی و بافت فرسوده منطقه ثامنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :  خیابان‌های اطراف حرم از ۴خیابان فعلی به به ۸ خیابان افزایش یافته و رینگ شارستان رضوی نیز این خیابان‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه  ۸ ره باغ ایجاد و ره باغ طوبی هم‌اکنون بازگشایی شده است افزود: طي سال گذشته ۲۹ هزار مترمکعب به فضای سبز محدوده اطراف حرم مطهر اضافه شده و ۱۱ هزار متر در دست اجرا است.‌

شهردار منطقه ثامن  گفت : ١٧ پارکینگ طبقاتی قرار است احداث شود که ۹ هزار و ۷۰۰ جای پارک را برای زائران و مجاوران در نظر خواهیم گرفت.

نعمتي با اشاره به آغاز سال جديد و حضور زائران در مشهد گفت : پیش‌بینی حضور ۳۱ هزار نفر زائر در نوروز ۹۸ شده است.

وي خاطرنشان كرد : حجم ریالی پروژ‌ه‌هایی که تاکنون در منطقه ثامن هزینه شده ۲ هزار میلیاردتومان بوده، پیش‌بینی می‌شود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید صورت گیرد.

شهردار منطقه ثامن  گفت : ۹ پروژه جدید با حجم ۸۰۰ میلیارد تومان طی این مدت تعریف شده است و تاکنون طرح نوسازی محدوده پیرامونی و بافت فرسوده حرم مطهر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهاي پيام //م.ا


نشست خبری شهردار منطقه ثامن مشهد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.