مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد گفت: ۲۰ هزار یزدی سالیانه در قالب ۴۰۰ کاروان به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

زارع مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  بااشاره به نام گذاری روز راهیان نور در ۲۰ اسفند ماه گفت: هرساله در این روز جشنواره ملی سرزمین نور در خوزستان برگزار و از آثار فیلم کوتاه، عکس و دلنوشته‌های مربوط به راهیان نور رونمایی می‌شود.

مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد با اشاره به هزینه‌های زیاد دشمنان جمهوری اسلامی در فراموشی این روز در تقویم و اذهان جوانان، افزود: هرساله به این کاروان‌ها افزوده و بعد از همایش پیاده روی اربعین با ۱۰ میلیون نفر جمعیت بزرگترین همایش ملی برشمرده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله از استان یزد ۲۰ هزار نفر از استان یزد در قالب ۴۰۰کاروان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند ادامه داد: از مهرماه سالجاری ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه به این اردو‌ها اعزام شدند.

زارع با اشاره به اعزام ۳۰۰ دانشجو از اول ماه جاری گفت: کاروانیان از مناطق مختلف گردشگری و همچنین عملیاتی جنوب کشور از جمله طلائیه، شوش دانیال نبی، اروند کنار، شلمچه، منطقه عملیاتی کربلای ۴ و ۵، فتح المبین، رمضان، یادمان هویزه، دهلاویه، شهیدچمران و... بازدید می‌کنند.

مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط جوی به سه اردوی شمال غرب، غرب و جنوب غرب اعزام می‌شوند که زمان سفر دانشجوایان و عموم مردم پنج روزه ودانش آموزان چهار روزه است.

وی با اشاره به ثبت نام یک هزار یزدی در سایت ستاد راهیان نور تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برای سفر به راهیان نور با وسیله نقلیه‌ی خود در سایت ستاد راهیان نور ثبت نام کنند.


انتهای پیام/ ا

ثبت نام هزار یزدی برای اعزام به راهیان نور در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.