رئیس سازمان بسیج مستضعفین از عملیات بیت‌المقدس به عنوان نقطه اوج دوران دفاع مقدس یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: یادمان بیت‌المقدس یکی از نقاطی بوده که برای رزمندگان ما بسیار خاطره انگیزه است و عملیات بیت‌المقدس در واقع نقطه اوجی در دفاع مقدس ما بود و حضور در این منطقه پیامی دارد پیام آن نیز ایستادگی مردم است.

وی افزود: هنگامی که زائران به این نقطه می‌آیند و از این نقاط دیدن می‌کنند، باورشان می‌شود که یک روزی نه در تاریخی دور بلکه در تاریخی نزدیک، جوانانی وجود داشتند که با دست خالی ایستادگی کردند در اینجا روح و غیرت دینی و روح مقاومت و ایستادگی وجود دارد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور عنوان کرد: دفاع مقدس ما در چند ماه خلاصه نمی‌شود و تمام ۸ سال را در بر می‌گیرد و واقعا باید به انقلاب اسلامی، امام بزرگوار و مردمانی که امامشان را تنها نگذاشتند افتخار کرد و درس ایستادگی، مقاومت و غیرت دینی را از اینجا بیاموزیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرزمین‌های مربوط به دوران دفاع مقدس یک نماد و سنبل است برای مردمانی که می‌خواهند با عزت زندگی کنند و ما عز‌ت‌مان را در این سرزمین‌ها پیدا کردیم و اگر بخواهیم آن را ادامه بدهیم که قطعا نیز همین گونه است باید دست از دامان شهیدان‌مان برنداریم.

انتهای پیام/م

دوران دفاع مقدس در چند ماه خلاصه نمی‌شود و تمام ۸ سال را در بر می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۰:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
درود بر سردار اوجی
آخرین اخبار