فرماندار شهرستان گرمی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش آب شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید در کنار هم بصورت شبانه روزی تلاش کنند و صادقانه در خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

وی بیان کرد: از ۱۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان تعداد ۶ واحد تولیدی در حال فعالیت هستند و برای کارخانه‌های در حال احداث شیرآلات بهداشتی بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره مصوب و در مرحله پرداخت می‌باشد که با راه اندازی این کارخانه‌ها در سال ۹۸ برای ۸۱۵ نفر اشتغالزایی می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمی مغان تصریح کرد: از محل اعتبارات اختصاصی در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های اصلی مسیر گرمی به بیله سوار و گرمی به رضی و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز به بخش آبی شهرستان اختصاص داده شده است.

بهشتی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان در بخش کشاورزی گفت: برای اولین بار در سطح استان اردبیل کشت نشایی کلزا با دستگاه تمام اتوماتیک بصورت پایلوت در شهرستان گرمی اجرا شد که با مدیریت صحیح میتوانیم در راستای تغییر الگوی کشت و صنایع تبدیلی در منطقه موفق باشیم.

وی در پایان سخنان خود افزود: باید با همکاری و همدلی در راستای توسعه عمران و آبادانی شهرستان تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: آبرسانی ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار