مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مدارس تا ۲۷ اسفند ماه دایر است.

مدارس مازندران تا ۲۷ اسفند ماه باز است طالبی سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه تا روز دوشنبه بیست و هفتم اسفند ماه تمامی مدارس استان دایر است، گفت: در این  مدت معلمان و دانش آموزان بایستی در مدرسه حضور یابند و غیبت غیر موجه دانش آموزان پذیرفتنی نیست.

وی افزود:ناظران آموزش و پرورش استان نظارت کاملی  بر ورود و خروج معلمان و دانش آموزان در این مدت خواهند داشت و بلافاصله بعد از دریافت گزارش مبنی بر تعطیلی خود سرانه مدارس توسط مدیران و یا معلمان، موضوع پیگیری و برخورد قانونی لازم را انجام می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با توجه به برقراری مدارس و حضور مسئولان و معلمان مدارس از اولیاء خواست در مورد حضور دانش آموزانشان در کلاس درس نهایت همکاری را با آموزش و پرورش استان داشته باشند.

طالبی گفت: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ

 

زمان تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۹۸ مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.