به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان‌ها مدارس بخش هزارجریب شهرستان گلوگاه امروز تعطیل شد.

طالبی سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی بارش برف در برخی مناطق و شهرستان‌های استان به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان‌ها امروز مدارس همه مقاطع تحصیلی بخش هزارجریب شهرستان گلوگاه تعطیل شد.

وی افزود: دیروز نیز به دلیل شرایط جوی نامساعد مدارس سه مقطع تحصیلی منطقه چهاردانگه، همه مدارس ابتدایی منطقه کجور، مدارس همه مقاطع تحصیلی منطقه بلده تعطیل بود و دبیرستان‌های منطقه کجور و مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان کلاردشت با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه بقیه مدارس باز و معلمان و دانش اموزان در کلاس‌های درس حضور دارند، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه مدارس مازندران دایر است، افزود: وزارت آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز یک‌شنبه ۲۱ بهمن مدارس نگرفته است و بر این اساس، مدارس استان در این روز دایر خواهد بود.

وی گفت: در صورتیکه تصمیم جدیدی گرفته شود، از طریق سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/آ

برخی مدارس مازندران تعطیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.