نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زمین‌خواری هفت‌سنگان خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد و در این ماجرا عده‌ای زمین‌های بیت‌المال را به غارت بردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: برخی از مسؤولان استان با تقلب، دروغ و خیانت زمین‌های کشاورزی هفت‌سنگان را به عنوان زمین‌های مسکونی تغییر کاربری دادند و برخی دیگر هم با وجود این خلاف و فساد، ارتقای شغلی گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه اسناد متقن و روشن نشان می‌دهد که در هفت‌سنگان زمین‌خواری صورت گرفته است ، افزود: مردم از ماجرای هفت‌سنگان آگاهی پیدا کرده‌اند، اما برخی از مسئولان نمی‌خواهند آن را بپذیرند و این موضوع برای مردم نفرت‌انگیز است.

امام جمعه قزوین خطاب به معاون ستاد اجرایی فرمان امام گفت: همانطور که در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کار‌های ستودنی انجام داده‌اید، واحدی به نام احیا، حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال ایجاد کنید و این کار‌ها را دنبال کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تا زمانی که زنده هستم در مقابل خیانتی که در هفت‌سنگان صورت گرفته سکوت نمی‌کنم.

وی افزود: حضور مردم در فضا‌های مختلف، نیازمند فرهنگ‌سازی و فراهم کردن بستر‌های لازم است و باید این مهم تحقق پیدا کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم موجب ارتقای کرامت آن‌ها می‌شود، گفت: اینکه در ستاد فرمان امام (ره) به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه رهبر انقلاب توجه می‌شود، بسیار ارزشمند است و امیدواریم نهاد‌های انقلابی برای تحقق اهداف و رسالت‌های خود، هم‌افزایی کنند.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این دیدار دستاورد‌های اقتصادی، ساخت مدارس و همیاری با مردم در حوزه ایجاد کسب و کار‌های کوچک و حوزه پزشکی را تشریح کرد.

سیدمصطفی سیدهاشمی در باره  زمین‌های هفت‌سنگان گفت: زمین‌های هفت‌سنگان با عنوان زمین‌های کشاورزی از ما گرفته شد.

انتهای پیام/ک

دیدار معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار