رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: همه بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان برای حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بسر می‌برند.

بیمارستان‌های استان برای چهارشنبه آخر سال در آماده باش هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان اظهار داشت: ۶۳ پایگاه اورژانس سیستان و بلوچستان به طور ۲۴ ساعته در آماده باش هستند تا خدمات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.

وی افزود: سال گذشته در حوادث چهارشنبه سوری سیستان و بلوچستان ۲۰ مورد حادثه گزارش شد که ۱۹ نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در خواست می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند تا با مشکلات و حوادث مواجه نشوند.

وی با اشاره به نقش والدین در پیشگیری از حوادث گفت: والدین با نظارت مستقیم بر فرزندان در حین خرید وسایل کم خطر و هم در زمان استفاده مواد آتش زا می‌توانند تا حد زیادی از بروز حوادث احتمالی بکاهند.

انتهای پیام/ع

چهارشنبه سوری سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار